Redesign marek, nowoczesne podejście do identyfikacji wizualnej i świeże spojrzenie młodych projektantów. Uniwersytet WSB Merito Łódź oraz Mediateka MeMo zapraszają na wernisaż wystawy studentów kierunku Design w biznesie.
To podsumowanie trzech lat intensywnej nauki i pracy twórczej, od pierwszych szkiców, przez badania marketingowe, aż po gotowe identyfikacje wizualne marek, wykonane z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi projektowych.
Izabela Matuszewska, opiekunka kierunku, dyrektorka kreatywna agencji PINKPIN i absolwentka ASP im. W. Strzemińskiego w Łodzi
Studenci projektowali logotypy, katalogi, opakowania, wizytówki, a także identyfikację na witrynach sklepowych, odzieży czy gadżetach firmowych. To zadanie, które wymagało nie tylko warsztatu graficznego, ale również strategicznego myślenia o komunikacji marki.
Izabela Matuszewska, opiekunka kierunku, dyrektorka kreatywna agencji PINKPIN i absolwentka ASP im. W. Strzemińskiego w Łodzi
Zaprojektowałem nową identyfikację miasta Gdynia. Oparłem ją na symbolach charakterystycznych dla miasta: morzu, barce i pomniku masztów. W ten sposób powstał nowoczesny sygnet, który przełamuje schematy.
Mateusz Ruśkiewicz, absolwent kierunku Design w biznesie.
